...eller åxå är det Sparzanza som börjar bli stora??? Man ersätter inte Anthrax med vad som helst, och alla vi som sett å hört Sparzanza vet att den intensiteten knäcker det mesta å således är inte Sparzanza vad som helst!!! ...bara det inte är en massa bermudashorts-moshare som ger dom skit bara för att Anthrax inte dök upp!
Hoppas dom ger finnarna vad de tål! ..än en gång! :-)
...eller åxå är det Sparzanza som börjar bli stora??? Man ersätter inte Anthrax med vad som helst, och alla vi som sett å hört Sparzanza vet att den intensiteten knäcker det mesta å således är inte Sparzanza vad som helst!!! ...bara det inte är en massa bermudashorts-moshare som ger dom skit bara för att Anthrax inte dök upp!
SvaraRaderaHoppas dom ger finnarna vad de tål! ..än en gång! :-)