Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 1 juli 2009
Neurosis
Just nu mullrar Neurosis på Debaser Medis i Stockholm. Men man kan inte vara överallt hela tiden. Hellre Nine Inch Nails i Arvika i morgon än Neurosis ikväll.
1 kommentar:
Anonym
2 juli 2009 kl. 11:39
Big fucking mistake ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Big fucking mistake ;)
SvaraRadera