Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 3 juni 2009
Chickenfoot
Då sitter man i deadlinestund och filar på en recension av det här åldrande gänget.
1 kommentar:
Niclas ML
5 juni 2009 kl. 04:15
Är det bra då? Tyckte ju att Hagar var en smula underskattad i Van Halen...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Är det bra då? Tyckte ju att Hagar var en smula underskattad i Van Halen...
SvaraRadera