måndag 9 mars 2009

Veckans pepp


Om ni inte vet vart ni ska ta vägen på lördag så är det bara att följa strömmen mot Nöjesfabrikens rockbar. Där lirar Wolf och Torture Division. Missa inte!!

2 kommentarer:

  1. Kan mycket väl bli så att man tittar förbi...

    SvaraRadera
  2. Självklart dyker man upp. Speciellt för att se TD!

    SvaraRadera