fredag 27 mars 2009

Let´s dance

För att behålla lite läsare kan ni här och nu få reda på vem som vann Let´s dance. MAGNUS SAMUELSSON. Sådär ja... tillbaka till The Hives.

3 kommentarer:

  1. Har dom spelat "Abra Cadaver" än?

    SvaraRadera
  2. Hm, då ångrar jag lite att ajg inte blev med. Jag tycker det är deras bästa!

    SvaraRadera