Jonathan Strandlund
Har dom spelat "Abra Cadaver" än?
jepp. bra låt det
Hm, då ångrar jag lite att ajg inte blev med. Jag tycker det är deras bästa!
Har dom spelat "Abra Cadaver" än?
SvaraRaderajepp. bra låt det
SvaraRaderaHm, då ångrar jag lite att ajg inte blev med. Jag tycker det är deras bästa!
SvaraRadera