fredag 20 februari 2009

Uppladdningsritual

Vi ses online här ikväll - direkt från Nöjesfabriken. Tills dess - skratta er galna till den här juvelen.

3 kommentarer:

  1. Haha! Det livade upp min annars väldigt tråkiga fredag!

    SvaraRadera
  2. Det tur att man kan smita från jobbet och kika på sånt här ibland =P. Ja, jag jobbar just nu.

    SvaraRadera
  3. Har du plockat bort alla gråa hår med pincett än? :-) Altermenchen!

    SvaraRadera