Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 20 februari 2009
Pasteller gäller
Glöm svart och grått - det är pasteller som gäller i merchendiseståndet. Beach 2009 anyone?
2 kommentarer:
Anonym
20 februari 2009 kl. 22:16
snyggt! ja, eller hur!?
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
20 februari 2009 kl. 23:34
Svart är och kommer alltid förbli det som gäller!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
snyggt! ja, eller hur!?
SvaraRaderaSvart är och kommer alltid förbli det som gäller!
SvaraRadera