Jonathan Strandlund
Usch va gärna jag skulle vilja vara på Nöjes nu....fast jag upptäckte just att det är Hammerfall på svt...SWEET!
Usch va gärna jag skulle vilja vara på Nöjes nu....fast jag upptäckte just att det är Hammerfall på svt...SWEET!
SvaraRadera