måndag 2 februari 2009

Dagens skörd i brevlådan 2

Cannibal Corpse - Evisceration plague
Har just laddat upp den i min I-pod och ska lyssna under kvällen.

5 kommentarer:

  1. Den funkar, jag troode det skulle låta ännu mer Morrisound, men som sagt goregruntarna funkar ännu! ...Sen att du fyllelyssnat på Sepulturas nya och gjort bort dig totalt i dagens "blad" är väl bara ytterliggare ett i raden av lågvattenmärken signerat Strandlund! ;-)

    SvaraRadera
  2. HA ha - det som funkar i Skåreborgen kanske inte alltid funkar i riktiga världen.

    SvaraRadera
  3. Pilsner... Du får ta och pränta ned en recension där du grundligt förkalrar vad som är så fantastiskt med nya brasse-plattan. Den medioker på sin höjd. Jag står fan inte ut med Derrick! Tyckte fan Dante var bättre t.o.m!

    SvaraRadera
  4. Pils - jag önskar att jag fyllelyssnat, minns knappt hur öl smakar.

    SvaraRadera