Den funkar, jag troode det skulle låta ännu mer Morrisound, men som sagt goregruntarna funkar ännu! ...Sen att du fyllelyssnat på Sepulturas nya och gjort bort dig totalt i dagens "blad" är väl bara ytterliggare ett i raden av lågvattenmärken signerat Strandlund! ;-)
Pilsner... Du får ta och pränta ned en recension där du grundligt förkalrar vad som är så fantastiskt med nya brasse-plattan. Den medioker på sin höjd. Jag står fan inte ut med Derrick! Tyckte fan Dante var bättre t.o.m!
Den funkar, jag troode det skulle låta ännu mer Morrisound, men som sagt goregruntarna funkar ännu! ...Sen att du fyllelyssnat på Sepulturas nya och gjort bort dig totalt i dagens "blad" är väl bara ytterliggare ett i raden av lågvattenmärken signerat Strandlund! ;-)
SvaraRaderaHA ha - det som funkar i Skåreborgen kanske inte alltid funkar i riktiga världen.
SvaraRaderaPilsner... Du får ta och pränta ned en recension där du grundligt förkalrar vad som är så fantastiskt med nya brasse-plattan. Den medioker på sin höjd. Jag står fan inte ut med Derrick! Tyckte fan Dante var bättre t.o.m!
SvaraRaderaSM i skrivslarv. Tjoho!
SvaraRaderaPils - jag önskar att jag fyllelyssnat, minns knappt hur öl smakar.
SvaraRadera