Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 7 november 2008
Dirt
Sitter och drar in brödfödan medan yngste sonen snackar med Sandman på ovanvåningen. I högtalarna just nu:
Alice in Chains
- Dirt - ett av historiens bästa, vackraste och mest brutalt öppna album. RIP Layne.
1 kommentar:
Anonym
8 november 2008 kl. 15:34
Bäst! Down In A Hole!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Bäst! Down In A Hole!
SvaraRadera