Nu drar jag snart in till Karlstad. Ikväll lirar nämligen The Hellacopters för sista gången i vår stad. Personligen blir det inte sista gången - jag ska se deras fyra avskedsspelningar på Debaser nästa helg - men det känns ändå lite vemodigt.Datsuns och ännu ett band är support och första bandet går på 21.15. Be there.
Jag har varit på fyra avskédsgig med Kiss, två med Deep Purple... Trodde att Hellacopters gig I Borlänge var deras sista, eller ja, det var det ett tag iaf....nåväl, appråpå detta med avskedsgig, jag var på sista Souldivider giget i Erfurt, Tyskland iaf.. eller, var det verkligen det sista giget? :-)
SvaraRaderaVet inte varför jag blev anonym...
SvaraRadera