Jonathan Strandlund
ok. en annan köpte en cd med hirax för 60:-, och som sedan såldes för $120. räknar med att få nåt liknande för ABSU's debut på förstapress (också den för 60:-)
(på knastret alltså. en av sveriges i särklass trevligaste och bästa skivaffärer)
ok. en annan köpte en cd med hirax för 60:-, och som sedan såldes för $120. räknar med att få nåt liknande för ABSU's debut på förstapress (också den för 60:-)
SvaraRadera(på knastret alltså. en av sveriges i särklass trevligaste och bästa skivaffärer)
SvaraRadera