Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 16 september 2008
Death Magnetic
Idag kom min digi-pack utgåva av Death Magnetic på posten. "Kistan" är stansad genom hela konvolutet så den verkar vara extremt känslig för ovarsamma händer. Rakt in i en av de högre hyllorna här hemma alltså.
1 kommentar:
Anonym
19 september 2008 kl. 19:44
Visst är det ett schysst konvolut!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Visst är det ett schysst konvolut!
SvaraRadera