Stentvättade jeans är ocoolt! Något som är coolt dock är insikten att Metallicas "Death Magnetic" så här efter 2 lyssningar låter som en best of 1983-2003, fast med nya låtar från alla plattor, blandade i en mixer... genialt eller desperat? Jag vet inte... favorit så här långt är Kill ém all doftande My apocalypse..... Bra eller Anus?
Stentvättade jeans är ocoolt!
SvaraRaderaNågot som är coolt dock är insikten att Metallicas "Death Magnetic" så här efter 2 lyssningar låter som en best of 1983-2003, fast med nya låtar från alla plattor, blandade i en mixer... genialt eller desperat? Jag vet inte... favorit så här långt är Kill ém all doftande My apocalypse..... Bra eller Anus?