måndag 14 juli 2008

Lemmy & Co

Motörhead till LLA i december tillsammans med Saxon och Danko Jones! Synd att de lägger spelningen i en såpass stor lokal. Nöjesfabriken hade passat mycket bättre. Bättre intensitet på en spelning där. Och kvällstidningarnas tillsynes sommartorka på redaktionerna har skapat rubriker över att Lemmy har nazi-symboler på kavajen. Vafalls, det var en nyhet 1986 i Kerrang. Jeezus.

2 kommentarer:

  1. Tja Jonathan!

    Har du någon aning om när biljetterna till Motörhead (K-d)släpps?

    Ps. Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  2. Nej, tyvärr. Kolla www.nojesfabriken.se eller Ticnet.se för besked.

    SvaraRadera