Hoppas den är bättre än omslaget... Jag har kommit fram att Metallicas plattor låter lika bra som omslagen är snygga! Har fortfarande Master of Puppet och Ride the lightning posters i Vardagsrummet... Det får man ha när man är ensamstående pappa! :-) Ärligt, visst vore gött om Metallicka kunde ta revansch på sig själva efter 20 år på fel sida thrashmetalfrontlinjen?! Vettig blogg förresten... :-)
Pils>>. Ha ha själv har jag en Metallica-poster över frysboxen i förrådet. I hallen hänger dock en stortavla med Trent Reznor och snart pryds vardagsrummet av tavlor med In Flames och Iron Maiden.
Ha ha, nej det är du inte ensam om kan jag säga. Coolt omslag.
SvaraRaderaHoppas den är bättre än omslaget... Jag har kommit fram att Metallicas plattor låter lika bra som omslagen är snygga! Har fortfarande Master of Puppet och Ride the lightning posters i Vardagsrummet... Det får man ha när man är ensamstående pappa! :-) Ärligt, visst vore gött om Metallicka kunde ta revansch på sig själva efter 20 år på fel sida thrashmetalfrontlinjen?! Vettig blogg förresten... :-)
SvaraRaderaPils>>. Ha ha själv har jag en Metallica-poster över frysboxen i förrådet. I hallen hänger dock en stortavla med Trent Reznor och snart pryds vardagsrummet av tavlor med In Flames och Iron Maiden.
SvaraRaderalåter bra det... :-)
SvaraRaderaHmm lite som Sauron "eldf*ttan" i LotR
SvaraRadera